Korean National Ballet: Movement Series 5

2019.07.27(SAT) ~ 2019.07.28(SUN) |CJ Towol Theater

Korean National Ballet: Movement Series 5

Detailed Informance
Date 2019.07.27(SAT) ~ 2019.07.28(SUN)
Time SAT, SUN 15:00
VenueCJ Towol Theater
Age restriction For ages 8 and above
Running Time 90 minutes
Genre Dance
Price 1flr 10,000won / 2flr 5,000won
Host (재)국립발레단
Inquiry 02-587-6181
Supporter/Sponsor 삼성화재, KB금융그룹

Discount information Discount information

.

[In Korean]

※ 기타할인
- 문화릴레이 10%
(1인 2매 / 2018년-2019년 공연 유료티켓 소지자)
 [참여단체 : 국립국악원, 국립극단, 국립극장, 국립발레단, 국립오페라단, 국립합창단, 국립현대무용단, 서울예술단, 세종문화회관, 예술의전당, 정동극장, 한국문화예술위원회, 강남문화재단, 남산예술센터, 성남아트센터, 안산문화재단, 부천문화재단]
- 다둥이카드 소지자 본인 10% (본인만 / 티켓 수령 시 다둥이카드 현장 제시)
 
     
[알립니다]
 
* 예매 티켓 관련 안내
- 예매 티켓 수령 및 현장 구매는 공연 시작 1시간 30분 전부터 가능합니다.
- 공연 당일 티켓 수령 시 예매번호 또는 신분증을 확인한 후 티켓 수령이 가능합니다. 할인받은 내용이 있을 경우 증빙서류를 꼭 지참해 주시기 바랍니다. 할인 증빙 서류 미지참 시 정가에 대한 차액을 내셔야 티켓 수령이 가능합니다.
- 우편 발송 건을 포함하여, 발권 완료된 티켓은 재발권이 불가합니다. 티켓이 분실 또는 훼손 되지 않도록 유의하시기 바랍니다.
- 각 예매처 취소 마감 시간 이후에는 취소, 환불, 변경이 불가합니다.
 
* 공연 관람 관련 안내
- 8세 이상 입장이 가능합니다.(2013.1이전 출생자 입장 가능) 8세 미만의 아동은 보호자 동반 여부 관계없이 객석 입장이 불가하며, 초등학교 저학년일 경우에는 원활한 입장을 위해 나이를 확인할 수 있는 증빙서류(건강보험증, 여권, 주민등록등본 등)를 반드시 지참하시기 바랍니다. 관람등급 제한으로 인해 공연 당일 관람이 불가하거나, 관람을 포기한 경우라도 예매 취소 및 변경이 불가하오니, 반드시 관람 등급 기준을 유의하여 예매하여 주시기 바랍니다.
- 공연이 시작된 이후에는 지정된 시간 이외에는 입장이 제한되며 본인 좌석이 아닌 좌석으로 안내받게 될 수 있습니다. 인터미션 시간에는 본인 좌석으로 입장 가능합니다.
- 본 공연은 커튼콜을 제외하고 사전에 협의되지 않는 사진 촬영, 영상, 녹화, 음원 녹음이 절대 불가합니다.
 
 
 
[프로그램]
 
매년 이어지는 국립발레단의 도전! 대한민국 무용계를 이끌어갈 차세대 안무가 육성 프로젝트
2015년 이후 매년 열리고 있는 'KNB Movement Series'는 국립발레단 무용수들이 직접 안무한 작품을 선보이는 장이다. 국립발레단은 이 프로젝트를 통해 소속 무용수들의 잠재적인 안무 능력을 발굴해 차세대 안무가로 성장할 수 있도록 지원, 육성하고 있다. 또한 는 국립발레단의 레퍼토리 확장 및 확보라는 목적을 위한 것이기도 하다. 국립발레단 고유의 레퍼토리를 갖는 것은 대한민국을 대표하는 발레단에 주어진 미션으로, 이에 단원이 발레단의 작품을 주도적으로 창작할 수 있는 환경을 조성해나가고자 한다.
 
 
[안무가 & 작품명]

강동휘 <Bad Guy>
- 작곡 : 장태희
- 연주 : 장태희 임슬기
- 출연진 : 고혜나 김희래 민소정 이윤희 이은서 이주리 김나연 최지인 오한들 심현희 강동휘 강경모 김기완 류제원 박종석 이유홍 천정민 구현모 김태석 선호현 박제현 김명규B
 
김나연 <아몬드>
- 출연진 : 김나연 고혜나 이하연 이근희
 
김명규 <3 Tables>
- 출연진 : 안효진 이주리 심소연 김희래 이수희 김태석 구현모 하지석 김명규B 김준경
 
배민순 <동행(同行)>
- 음악 디자인, 작곡 : 박성진
- 출연진 : 김경림 구현모
 
송정빈 <Amadeus Concerto>
- 음악 디자인 : 박성진
- 출연진 : 박예은 김기령 김지현 이하연 민소정 이재우 변성완 곽동현 나대한 박관우
 
신승원 <Go your own way>
- 출연진 : 정은영 김기완
 
이영철 <계절 ; 봄>
- 음악/가야금 : 주보라
- 출연진 : 김경림 조연재 류제원 이근희
 
최미레 <제 키는 2m 조금 안 돼요.>
- 출연진 : 이은서 이재우 선호현
 
 
<출연진>
국립발레단 단원

Note for Ticket Purchases, Refunds and Exchanges

All performances, except for children-specific ones, are suitable for elementary school students and older. Preschoolers are not permitted although being accompanied by a parent or guardian.

The maximum number of tickets allowed to be purchased per online order (e.g., web, mobile) is 10. If you would like to purchase more than 10 tickets for a group, please call the Service Plaza (02-580-1300)

Lost tickets are non-refundable or non-exchangeable as tickets are value instrument papers

We are not responsible for the tickets by individual transactions other than purchase through specified ticketing system or Service Plaza

Cancellation Fees

Refund information
Classification Cancellation fee Note
10 days before the event No charge
9 days to 1 day before the event 10% of paid amount In case of tickets purchased up to 3 days before the performance, there will be no cancellation fee if cancelled on the day of the purchase (call or visit Service Plaza: ~20:00 / homepage or mobile: ~23:59)
On the day of the event Seoul Arts Center’s planned event 90% of paid amount Before the event starts
Rental event Non refundable 1 day before the event
(include SAC co-presented event)

If there is any difference in refund policy depending on the performance or exhibition, it will be posted on the detail page separately. Since the rule specified on the page takes precedence over the general one above, please be sure to check detail pages.

Payment methods

※ SAC points cannot be earned from March 6, 2017.

Credit card (or check card)

Payable up to the event day

- Homepage (test.sac.or.kr)

- Mobile web (m.sac.or.kr)

- Box Office

- Service Plaza (Information & Tickets)

Virtual account

Payable up to 5 days before the event day

- Homepage (test.sac.or.kr)

- Mobile web (m.sac.or.kr)

SAC points

Payable up to the event day

- You can make full payment by using your points

- Homepage (test.sac.or.kr)

- Mobile web (m.sac.or.kr)

- Box Office

- Service Plaza (Information & Tickets)

- A customer can use points which were collected by March 5, 2017.

Refund by payment methods * A refund is only possible with the same payment method as used in booking

Credit card (or check card)

Approval cancellation by credit card company

- Within 4 to 5 days from the requested date

- Under the rules of refund by relevant credit card company

- Cancellation fee will be charged to customer’s credit card

Virtual account

Refund to the account in the name which the reservation is made in

- Within 2 working days from the requested date

- Refund after deducting cancellation fee

SAC point

Use of point approval cancellation

- Within 2 days from the requested date

How to receive a ticket

Box Office

- Ticket pickup at venue on the event day

- It operates one and a half hours prior to the start of a performance through its intermission

- Without a break, it operates until 40 minutes after the start of the performance

Service Plaza
INFORMATION & TICKETS)

- Located in the Vitamin Station

- Located in the Vitamin Station

- Inquiry: 02-580-1300 (all the year round)

- Not for tickets booked through other ticket agency’s sales channel

Ticket Delivery

- Mail delivery request: available only for a ticket booked no later than 2 weeks (14 days) before event day

- Delivery charge: prepayment KRW 2,500 per delivery

-Time it takes a ticket to arrive: within 4 to 5 working days from mail delivery request

Note for receiving a ticket

- Customers who have benefited from discounts (e.g. discount coupons and membership discounts, special discounts for the disabled, national merits, SAC Teens, noble members, students, seniors and last-minute tickets) must be able to present proof of eligibility when collecting discounted tickets. If a customer fails to present such certification, he or she must pay for the full ticket price to enter the venue.

- The Box Office is very crowded when an event is about to begin. We strongly recommend collecting your ticket at least 30 minutes before the performance starts.

Ticket Cancellation Information

Booking online (Homepage www.sac.or.kr)

To cancel a reservation, a customer can check the reservation details in My Page on the website or through Service Plaza (02-580-1300)

Phone booking

To cancel a reservation, a customer can check the reservation details in My Page on the website or through Service Plaza (02-580-1300). In the case of non-member booking made until March 5, 2017, please contact Service Plaza.

If a customer received booked tickets through visiting Service Plaza or mail delivery

A customer must return tickets to Service Plaza until 8:00pm one (1) day before event day to get a refund.

※ Partial Cancellation

- Partial Cancellation is allowed EXCEPT FOR the tickets paid by SAC point or gift card, and special offer like ‘buy one get one free’ ticket. For more information and inquiry, please call Service Plaza (02-580-1300)

show moreshow more